måndag 18 oktober 2010

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Oförglömliga tårtor att göra en liten lista om mitt kök (klicka på logon för att se dessa snygga bakverk!)




Jag känner mig ärad, det är första gången någondera av mina bloggar blivit utmanade, och lite roligt är det ju!

Längst ner kan ni se vilka 3 stycken jag i min tur har utmanat.

1. Nämn 3 saker du alltid har i kylskåpet (förutom mjölk, smör och ketchup)
*Bacon
*Grädde
*Ägg

2. Nämn 3 saker du alltid har i din frys:
*Frysta bär
*Frysta grönsaker
*Färskpressad vitlök

3. Nämn 3 saker du alltid har i ditt skafferi:
*Mjöl
*Socker
*Bakpulver

4. Nämn 3 saker som du älskar, men sällan köper för att det är för dyrt:
(här står det stilla...)
*???
*lamm
*anka

5. Länka till de 3 som du utmanar:
* Baka baka liten kaka
* Michaelas bak
* Erica -Bakglädje

Har några tårtor att blogga, återkommer inom kort!

3 kommentarer:

  1. Tack för utmaningen. Kul att läsa vad du brukar ha hemma. :_)

    SvaraRadera
  2. Tack för utmaningen! Tråkig som jag är så har det inte blivit av att anta dylika utmaningar...även om jag tycker det är roligt att läsa vad andra har i kylskåpet. ;-)

    SvaraRadera
  3. Melle! Skickar dej en utmaning. Titta in på min blogg!
    Kraaam
    Sanne

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...